Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nam pišite na e-mail adresu cicibanshop@ciciban.rs.  U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pišite na e-mail adresu: cicibanshop@ciciban.rs. 

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nam pišite na e-mail adresu: cicibanshop@ciciban.rs. 

Ukoliko želite da podnesete reklamaciju za kupovinu koja je obavljena putem internet prodaje, neophodno je da popunite polja u nastavku.

Reklamacioni formular

Maksimalna veličina fajla: 5MB.
Dozvoljena ekstenzija (format) dokumenta kojeg prilažete je: pdf,docx,doc,xls,xlsx,jpg,png,jpeg

*Polja označena zvezdicom su obavezna!

Odgovor na podneti zahtev, sa dokumentima i uputstvom za podnošenje reklamacije biće dostavljen na e-mail adresu koju ste ostavili putem popunjavanja. Odgovor na podnetu reklamaciju, takođe, ćete dobiti na e-mail adresu u predviđenom zakonskom roku.

Reklamaciju možete podneti i lično sa fiskalnim isečkom ili drugim dokazom o kupovini, kao i sa artiklom koji reklamirate na adresi Planika d.o.o, Bulevar vojvode Stepe 86, 21000 Novi Sad, radnim danima od 09.00h do 16.00h. ili lično u maloprodajnom objektu Planike koje poseduju asortiman Ciciban obuće OVDE.

Rok podnošenja reklamacije važi 24 meseca od datima kupovine.

Lice ovlašćeno za odobrenje reklamacija ima rok od 8 dana od prijema reklamacije da odgovori pisanim ili elektonskim putem odgovori na izjavljenu reklamaciju.

Rok za rešavanje reklamacije ne sme da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.

Kontakt adresa za reklamacije je : reklamacije@planika.rs

Ukoliko je reklamacija prihvaćena bićete obaveštenji putem e-mail adrese koju ste naveli u elektronskom obrascu prijave reklamacija ili putem adrese koju ste naveli u elektronskom obrascu prijave reklamacija.

  • Zvaničan Pravilnik o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći ovde.
  • Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Planika.d.o.o, već trošak pada na teret kupca.

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

Korpa
Scroll to Top