ZAMENA VELIČINE I ZAMENA ARTIKLA ZA DRUGI PUTEM ONLINE PRODAVNICE

Ukoliko ste nakon prijema porudžbine, probali artikal i utvrdili da Vam veličina ne odgovara ili želite da zamenite artikal za drugi, molimo Vas da uradite sledeće. Neophodno je da  se javite na mail adresu cicibanshop@ciciban.rs  i dostavite broj Vaše porudžbine, i informaciju da želite zamenu artikla. Dobićete potvrdu od nas da je Vaš mail primljen.

Artikle koje vraćate morate poslati na našu adresu (pošiljaocu) o Vašem trošku kada dobijete informaciju od operatera. Za slanje paketa je neophodno da sačekate potvrdu od našeg operatera.

Telefon call centra je 065/94 -24 -254, radnim danima od 09.00 do 20.30h, subotom od 09.00 do 15.00h.
ROK ZAMENE veličine artikla ili zamene za drugi je 14 dana od dana kada Vam je isporučen paket.
TROŠKOVI ZAMENE robe snosi potrošač, izuzev u slučajevima kada potrošač od trgovca dobije neispravan ili pogrešan proizvod.

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima zamene veličine artikla i zamene artikla za drugi. Ukoliko samoinicijativno odete u prodavnicu bez prethodne provere dostupnosti kolege u prodavnici neće biti u mogućnosti da Vam urade zamenu artikla.

 ZAMENA VELIČINE  I ZAMENA ARTIKALA ZA DRUGI ARTIKAL

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 065/94-24-254. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, nas kontaktirate na telefon 065/94-24-254 ili mail: cicibanshop@ciciban.rs . Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate na telefon 065/94-24-254  ili mail 065/94-24-254.

Ukoliko želite da podnesete reklamaciju za kupovinu koja je obavljena putem internet prodaje, neophodno je da popunite polja u on-line formi koja se nalazi ispod..

Zamenu možete izvršiti i lično sa fiskalnim isečkom ili drugim dokazom o kupovini, i sa artiklom koji želite da menjate u svim maloprodajnim objektima Planike koji poseduju asortiman Ciciban obuće, kao i svim Ciciban maloprodajnim objektima koji poseduju celokupan asortiman Ciciban obuće.

Reklamacioni formular

Maksimalna veličina fajla: 5MB.
Dozvoljena ekstenzija (format) dokumenta kojeg prilažete je: pdf,docx,doc,xls,xlsx,jpg,png,jpeg

*Polja označena zvezdicom su obavezna!

Reklamaciju možete podneti i lično sa fiskalnim isečkom ili drugim dokazom o kupovini, kao i sa artiklom koji reklamirate na adresi Planika d.o.o, Bulevar vojvode Stepe 86, 21000 Novi Sad, radnim danima od 09.00h do 16.00h. ili lično u maloprodajnom objektu Planike koje poseduju asortiman Ciciban obuće OVDE.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od prijema iste.
Troškove zamene robe snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Korpa
Scroll to Top